Wersja nieobowiązująca z dnia

Dyrektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. stan zdrowia  pozwalający na zatrudnienie  na w/w stanowisko,
  4. nieposzlakowana opinia, 
  5. wykształcenie wyższe,
  6. znajomość obowiązujących przepisów w zakresie: ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
  7. znajomość budowy, obsługi, konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego,
  8. dobra znajomość budowy i zarządzania sieci komputerowych,
  9. dobra znajomość oprogramowania narzędziowego oraz systemów operacyjnych,
  10. znajomość systemów Windows na poziomie umożliwiającym swobodną konfigurację w sieci komputerowej,
  11. biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office oraz Open Office.
b. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie na stanowisku informatyka,
b) doświadczenie w pracy samorządowej,
c) znajomość oprogramowania dedykowanego wykorzystywanego w administracji samorządowej,
d) umiejętność zarządzania bazami danych,
e) umiejętność administrowania systemami Windows Server (2008, 2012),
f) umiejętność konfiguracji i zarządzania urządzeniami sieciowymi CISCO, Huawei.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania systemów informatycznych, usuwanie nieprawidłowości oraz zgłaszanie potrzeb w zakresie napraw;
  2. Testowanie, instalowanie i konfigurowanie nowego sprzętu w celu zagwarantowania ciągłości pracy w Urzędzie.

  3. Administrowanie sieciami i systemami wykorzystywanymi w Urzędzie.

  4. Udzielanie wsparcia w rozwiązywaniu problemów pracownikom obsługującym systemy informatyczne;

  5. Zapewnienie bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej i bezawaryjnego funkcjonowania sprzętu komputerowego;

  6. Aktualizowanie i wdrażanie oprogramowania;

  7. Dokonywanie archiwizacji systemów, baz danych i plików użytkowników systemów informatycznych w Urzędzie;

  8. Zarządzanie licencjami oprogramowania stosowanego w Urzędzie;

  9. Zarządzanie kontami poczty elektronicznej wykorzystywanej w Urzędzie;

  10. Pełnienie funkcji administratora systemów wykorzystywanych w Urzędzie;

  11. Nadzór nad ochroną danych osobowych;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w pełnym wymiarze, przy komputerze powyżej 4 godzin.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu styczniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Lelkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. Życiorys (CV) z dodatkowym opisem przebiegu pracy zawodowej,

  3. kserokopie świadectw pracy,

  4. kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,

  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

  6. oryginał kwestionariusza osobowego osób ubiegających się o zatrudnienie,

  7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),

  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  9. zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na  określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania wstępne.

Uwaga dokumenty, o których mowa w pkt. 1-8 należy podpisać własnoręcznym podpisem.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą z własnoręcznym podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zm.)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:

2016-02-29

b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Informatyk” należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Lelkowo I piętro pokój Nr 7 do godziny 15:00 lub przesłać na adres Urząd Gminy w Lelkowie 14-521 Lelkowo, w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego - pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@uglelkowo.pl   w terminie do dnia 29 lutego 2016 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Gminy w Lelkowie.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu kwalifikacyjnego.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Lelkowo
Lelkowo 21
14-521 Lelkowo
I piętro, sekretariat (pokój nr 7)

VII. Informacje dodatkowe:

1) osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. 2014.1202 ze zm) zobowiązane będą do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskać pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,
2) Wójt Gminy może zwolnić z obowiązku odbywania służby przygotowawczej pracownika, którego wiedza lub umiejętności umożliwiają należyte wykonywanie obowiązków, szczegóły określa zarządzenie Wójta Gminy Lelkowo w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę.

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.