Dyrektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisko,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość obowiązujących przepisów w zakresie: ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
- znajomość budowy, obsługi, konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego,
- dobra znajomość budowy i zarządzania sieci komputerowych,
- dobra znajomość oprogramowania narzędziowego oraz systemów operacyjnych,
- znajomość systemów Windows na poziomie umożliwiającym swobodną konfigurację w sieci komputerowej,
- biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office oraz Open Office.
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie na stanowisku informatyka,
b) doświadczenie w pracy samorządowej,
c) znajomość oprogramowania dedykowanego wykorzystywanego w administracji samorządowej,
d) umiejętność zarządzania bazami danych,
e) umiejętność administrowania systemami Windows Server (2008, 2012),
f) umiejętność konfiguracji i zarządzania urządzeniami sieciowymi CISCO, Huawei.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania systemów informatycznych, usuwanie nieprawidłowości oraz zgłaszanie potrzeb w zakresie napraw;
-
Testowanie, instalowanie i konfigurowanie nowego sprzętu w celu zagwarantowania ciągłości pracy w Urzędzie.
-
Administrowanie sieciami i systemami wykorzystywanymi w Urzędzie.
-
Udzielanie wsparcia w rozwiązywaniu problemów pracownikom obsługującym systemy informatyczne;
-
Zapewnienie bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej i bezawaryjnego funkcjonowania sprzętu komputerowego;
-
Aktualizowanie i wdrażanie oprogramowania;
-
Dokonywanie archiwizacji systemów, baz danych i plików użytkowników systemów informatycznych w Urzędzie;
-
Zarządzanie licencjami oprogramowania stosowanego w Urzędzie;
-
Zarządzanie kontami poczty elektronicznej wykorzystywanej w Urzędzie;
-
Pełnienie funkcji administratora systemów wykorzystywanych w Urzędzie;
-
Nadzór nad ochroną danych osobowych;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu styczniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Lelkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
Życiorys (CV) z dodatkowym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
-
oryginał kwestionariusza osobowego osób ubiegających się o zatrudnienie,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania wstępne.
Uwaga dokumenty, o których mowa w pkt. 1-8 należy podpisać własnoręcznym podpisem.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą z własnoręcznym podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zm.)”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-02-29
b. Sposób:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu kwalifikacyjnego.
c. Miejsce:
Lelkowo 21
14-521 Lelkowo
I piętro, sekretariat (pokój nr 7)