Wersja nieobowiązująca z dnia 
		
		 		
		Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Lelkowo
Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Lelkowo
 
Zarządzeniem Nr 5/2024 Wójta Gminy Lelkowo /Kierownika Urzędu Gminy/ z dnia 7 lutego 2024r. koordynatorem do spraw dostępności w Gminie Lelkowo został wyznaczony Pan Arkadiusz Rutkowski.
Kontakt:
Arkadiusz Rutkowski
Urząd Gminy Lelkowo
Lelkowo 21, 14-521 Lelkowo
Tel./55/2448120
e-mail: a.rutkowski@uglelkowo.pl
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych;
 - Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
 - Monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
 - Przedstawienie Wójtowi Gminy Lelkowo bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.