Dyrektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
WÓJT GMINY LELKOWO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DYREKTOR ZAKŁADU WODNO-KANALIZACYJNEGO W LELKOWIE
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisko
5) nieposzlakowana opinia
6) wykształcenie wyższe
7) staż pracy – 5 lat
8) znajomość obsługi komputera oraz niezbędna wiedza w zakresie prowadzenia zakładu wodno-kanalizacyjnego , w tym w szczególności znajomość przepisów z zakresu ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o odpadach, prawo ochrony środowiska, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.
9) cechy osobowościowe i umiejętności pozwalające na kierowanie zespołem ludzi;
10) umiejętność dobrej organizacji pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętności organizacyjno-menadżerskie,
2) doświadczenie w realizacji inwestycji,
3) doświadczenie w zarządzaniu,
4) prawo jazdy kat. B lub wyższe.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) zarządzanie Zakładem Wodno-Kanalizacyjnym w Lelkowie w celu pełnej realizacji zadań wskazanych w Statucie tego zakładu,
2) zapewnienie właściwego wykorzystania powierzonego majątku zgodnie z przeznaczeniem i zasadą racjonalnej gospodarki,
3) kierowanie zakładem pracy i reprezentowanie go na zewnątrz,
4) pełnienie funkcji kierownika jednostki sektora finansów publicznych,
5) praca wiąże się z koniecznością przebywania w terenie i bezpośrednią odpowiedzialnością za sprawność funkcjonowania instalacji wodno – kanalizacyjnej
w Gminie.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) Życiorys (CV) z dodatkowym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oryginał kwestionariusza osobowego osób ubiegających się o zatrudnienie,
7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat przed nawiązaniem stosunku przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania wstępne.
10) Oświadczenie o wyrażeniu zgody.
Uwaga dokumenty, o których mowa w pkt. 1-9 należy podpisać własnoręcznym podpisem.
5. dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą z własnoręcznym podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.)”
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko Dyrektor Zakładu Wodno-Kanalizacyjnego" należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Lelkowo I piętro pokój Nr 7 do godziny 15:00 lub przesłać na adres Urząd Gminy w Lelkowie 14-521 Lelkowo, w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego - pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@uglelkowo.pl w terminie do dnia 26 czerwca 2018 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Gminy w Lelkowie Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu kwalifikacyjnego.