Wersja obowiązująca z dnia

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego

URZĄD  GMINY W  LELKOWIE

Urząd Stanu Cywilnego

 

USC XIII

 

UZUPEŁNIENIE AKT STANU CYWILNEGO
 

Podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U.2020.1359 t.j. z późn.zm.).

 

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego (USC-7).
  2. Załączniki:
  • zagraniczny dokument stanu cywilnego jeśli stanowi on podstawę uzupełnienia wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego,
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

3. Do wglądu:

  • dokument stwierdzający tożsamość.

II. OPŁATY:

  • za wydanie zupełnego odpisu w wyniku uzupełnienia aktu stanu cywilnego 39,00 zł.

Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy w Pasłęku - filia w Pieniężnie. Nr konta 53 8313 0009 0043 6001 2000 0010

przelewem, kartą płatniczą lub w kasie Urzędu Gminy w Lelkowie.

 

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

zgodnie z art. 35 kpa nie później niż w ciągu miesiąca od chwili przyjęcia podania.


IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Urząd Stanu Cywilnego (USC), Lelkowo, 21; 14-521 Lelkowo, pok. 13, tel. 55 244 81 61 

e-mail: sekretariat@uglelkowo.pl
 

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
 

VI. UWAGI:

  1. Sprawy załatwia się w pokoju 13.
  2. Wnioskodawcą w niniejszej sprawie może być:
  • osoba, której akt dotyczy lub jej przedstawiciel ustawowy,
  •  osoba, mająca interes prawny w uzupełnieniu treści aktu.

 

Załączniki