Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
URZĄD GMINY W LELKOWIE Urząd Stanu Cywilnego |
USC XIII |
UZUPEŁNIENIE AKT STANU CYWILNEGO
Podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U.2020.1359 t.j. z późn.zm.).
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego (USC-7).
- Załączniki:
- zagraniczny dokument stanu cywilnego jeśli stanowi on podstawę uzupełnienia wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
3. Do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość.
II. OPŁATY:
- za wydanie zupełnego odpisu w wyniku uzupełnienia aktu stanu cywilnego 39,00 zł.
Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy w Pasłęku - filia w Pieniężnie. Nr konta 53 8313 0009 0043 6001 2000 0010
przelewem, kartą płatniczą lub w kasie Urzędu Gminy w Lelkowie.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
zgodnie z art. 35 kpa nie później niż w ciągu miesiąca od chwili przyjęcia podania.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Stanu Cywilnego (USC), Lelkowo, 21; 14-521 Lelkowo, pok. 13, tel. 55 244 81 61
e-mail: sekretariat@uglelkowo.pl
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
VI. UWAGI:
- Sprawy załatwia się w pokoju 13.
- Wnioskodawcą w niniejszej sprawie może być:
- osoba, której akt dotyczy lub jej przedstawiciel ustawowy,
- osoba, mająca interes prawny w uzupełnieniu treści aktu.