Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej
Termin załatwienia
- postępowanie o wymeldowanie w drodze administracyjnej prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071), - termin obligatoryjny do załatwienia sprawy - do 2 miesięcy, - w wyniku przeprowadzonego postępowania organ wydaje decyzję administracyjną, która w zależności od ustalonych okoliczności sprawy przybiera postać : - decyzji administracyjnej o wymeldowaniu, - decyzji administracyjnej o braku podstaw do wymeldowania, - decyzji administracyjnej o umorzeniu postępowania, - decyzji administracyjnej zawieszającej postępowanie (wydania w sytuacji , gdy rozstrzygnięcie sprawy jest uzależnione od wcześniejszego wyjaśnienia istotnej w sprawie okoliczności przez sąd powszechny lub inny organ.
Miejsce załatwienia
Telefon kontaktowy
055 244-81-61Adres e-mail
sekretariat@uglelkowo.plWymagane Dokumenty
1. Umotywowane podanie o wymeldowanie .
2. Dokument stwierdzającego tytuł prawny do lokalu zamieszkałego przez osobę, w stosunku do której prowadzone jest postępowanie o wymeldowanie (umowa najmu, akt notarialny, umowa o przydziale lokalu).
Opłaty
Tryb odwoławczy
Uwagi
W przypadku braku możliwości ustalenia miejsca pobytu osoby, w stosunku do której prowadzone jest postępowanie o wymeldowanie, realizowana jest procedura ustanawiania przez Sąd Rejonowy w Braniewie przedstawiciela dla nieobecnej/go celem reprezentowania go w postępowaniu.