Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - nieruchomości niezamieszkałe
Termin załatwienia
Deklarację należy złożyć 14 dni od dnia powstania na danej nieruchomości odpadów komunalnych. W przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub określonej w deklaracji ilości odpadów komunalnych powstających na danej nieruchomości właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć nową deklarację do Wójta Gminy Lelkowo w terminie 14 dni od dnia nastąpienia zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Osoba kontaktowa
Krystyna Guła
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Lelkowo
Lelkowo 21, 14-521 Lelkowo
Referat finansowy
pokój nr 2
Telefon kontaktowy
055 244-81-06
Adres e-mail
k.gula@uglelkowo.pl
Sposób załatwienia
Załatwienie sprawy następuje poprzez prawidłowe wypełnienie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – nieruchomości niezamieszkałe. Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku właścicieli nieruchomości niezamieszkałych stanowi iloczyn liczby pojemników, pojemności pojemnika oraz stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Wymagane Dokumenty
Wykaz dokumentów potwierdzających dane zawarte w deklaracji:
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, a w szczególności: umowa nabycia nieruchomości, najmu, użytkowania, dzierżawy albo dożywocia
Wykaz dokumentów potwierdzających dane zawarte w deklaracji, które należy dołączyć do nowej deklaracji po zmianach:
- dokument potwierdzający zmianę miejsca wykonywania działalności, likwidację działalności gospodarczej, zawieszenie działalności gospodarczej.