Wersja nieobowiązująca z dnia
Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Termin załatwienia
Organ prowadzący rejestr działalności regulowanej dokonuje wpisu do rejestru w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku o wpis wraz z wymaganymi załącznikami. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.
Osoba kontaktowa
Martyna ChojeckaMiejsce załatwienia
Referat Rozwoju Gospodarczego, pokój nr 10
Telefon kontaktowy
055 244 81 28Adres e-mail
m.chojecka@uglelkowo.plMiejsce odbioru
Referat Rozwoju Gospodarczego, pokój nr 10
Wymagane Dokumenty
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 9c ust. 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Opłaty
50 zł – opłata za dokonanie wpisu ( przedsiębiorcy, którzy w dniu 1 stycznia 2012 r. posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, są zwolnieni z wnoszenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru działalności regulowanej)
Podstawa prawna
Art. 9b-9d ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2005 r. Nr 236, poz 2008, z późn. zm.), art. 64 – 67 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Z 2010 r. Nr 220, poz. 1447, z późn. zm.)